Saturday, February 27, 2010

ANTARA BADAN UNIFOM AKU JOIN...

OK..semasa aku tingkatan 3-6bawah aku masuk kadet BOMBA PENYELAMAT MALAYSIA di bawah jagaan UST NOOR ZAKARIA.ustaz yg penuh bsemagat tinggi.loni ust noor dah berpindah ke sekolah lain.Sejak aku masuk kadet bomba kami telah menang beberapa kali pertandingan kawad.antaranya kawad peringkat zon3 dan peringkat negeri.Alhamdulillah..
Dan sekarang aku join SUKSIS..YOU KNOW SUKSIS?emm knl kot.ok xpa aku nk crita skit.alhamdulillah sejak aku masuk USIM pada tahun 2007 aku telah join KOR SUKARELAWAN SISWA SISWI( SUKSIS USIM ).Banyak aktiviti yg dijalankan dan agak mencabar jgk la..diantara latihannya ialah kawad la...ape lg.tp aku suka kawad2 ni sebab nampak kemas dan berdisiplin.dan dibawah ni ada sedikit gambar kenang kenangan semasa aku dalam berunifom..........





No comments:

Post a Comment