Tuesday, February 9, 2010

BALIK KAMPUNG....

Alhamdullah 4hari lagi aku kan blik kg.Dah lame xbalik,rindu kat ummiku sayang(skejap paggil mek,pggil ibu,paggil bonda)hehe.tp yang penting ummiku memang ibu mithali yang sangat penyayang thadap anak2nya..lebih2 lagi dgn aku yang slalu buat ibuku happy dan ktawa.dalam seminggu misti 2x aku akan tel mek dan akan cakap "mek,mie rindu mek" "mek pun rindukan mie jgkkan?"..ha itu lah soalan ptama aku tya ibuku..pas2 kami ktawa sama2..hehe.insyaallh pada hari jumaat ini 12hb aku kan naik bas catar.kakak aku yang duk d jempol pn akan ikot skali blik kg tp kami naik bus len2...aku xsabar nak blik rindu kat adik2 dan anak2 buah yang comel dan ensem blaka...skarang ni dah nk masuk 9orang.hehe..ble la giliran aku nk timbang anak sdiri plak ya?hehe..untuk memeber2 lame kt kg yg da lame xjmpe insyaalh kita akan jmpe nnti.aku mash ingat lagi muka sorang2 yg byk kngan bersama.

No comments:

Post a Comment